Müügitingimused & Kauba tagastamine

Müügitingimused

1.1. PLKT (edaspidi “Müüja”) on õpilasfirma, mis tegeleb posterite ja plakatite kujundamise ning nende trükitud kujul müümisega.
1.2. PLKT e-poes müüakse ainult füüsilisi tooteid, mitte kujunduse digitaalseid allalaaditavaid faile.
1.3. PLKT e-poe omanik ei ole käibemaksukohustuslane.
1.4. Õpilasfirmal PLKT ei ole oma pangakontot. Toodete müügitulu kantakse PLKT osaniku erakliendi arveldusarvele.

2.1. Klient valib sobiva disainiga toote veebipoes olevate näidiste hulgast ning esitab tellimuse.
2.2. Peale tellimuse esitamist saadetakse kliendile makseinfo, mis sisaldab makse saaja rekvisiite ja tellimuse numbrit.
2.3. Tellimus töödeldakse peale makse laekumist.

3.1. Ainus aktsepteeritav makseviis on pangaülekanne.
3.2. Makse saaja rekvisiidid ja tellimuse number edastatakse kliendile tellimuse kinnitamise järel.

5.1. Kui toode on saabunud defektiga, peab klient esitama kirjaliku pretensiooni 3 tööpäeva jooksul peale kättesaamist.
5.2. Pretensioonid lahendatakse kokkuleppel kliendiga.

Kauba tagastamisõigus

Vastavalt seadusele on Tarbijal õigus taganeda sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja tagastada kaup 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.

Lepingust taganemiseks saatke meile taganemisavaldus. Kui on küsimusi, siis palun võtke meiega ühendust kirjutades e-posti aadressil info@plkt.ee. Hetkest kui olete meile esitanud lepingust taganemise teate on Teil 14 päeva kauba tagastamiseks.

Toote tagastamise õigus rakendub ainult juhul, kui ostetud toodet ei ole kasutatud või muul moel rikutud. Taganemisõigus ei kehti lepingutele, mis puudutavad kaupade tarnimist, mida on eraldi kokkuleppe alusel kohandatud vastavalt Tarbija erisoovidele.
Kauba tagasi saatmisega seonduvad kulud kannab Tarbija.

Enne kauba tagastamist pakkige see nii hoolikalt kui võimalik, kasutage originaalkarpi koos originaalsete pakendiosadega. Juhul kui see ei ole võimalik, siis võtke kasutusele kõik meetmed, et kaup ei saaks kahjustatud transpordi käigus.

Juhul kui kaup on kahjustatud hooletu pakendamise tagajärjel, siis jätab Müüja endale õiguse nõuda Tarbijalt kauba väärtuse vähenemise hüvitist ja/või kauba algse oleku taastamise eest kompensatsiooni. Sellisel juhul määrab Müüja kahjuhüvitise suuruse ning vähendab Tarbijale tagasimakstavat ostusummat kahjuhüvitise summa võrra.